keskiviikko 1. helmikuuta 2012

По сцене бабочка пархала...

Ikävistä asioista:
Tähän asti kokeet on mennyt ihan tyydyttävästi, mut en vieläkään tajua sitä, että huomenna mun pitää lukea 150 sivua kemiaa ja ymmärtää mitä vieraiden sanojen muodostamat virkkeet haluavat minun ymmärtävän.

About all the good things:
Tänään vietin loistoisan päivän! Päiväni alkoi sen jälkeen kun koe loppui. Ostin kivan rusettipannan jonka ihanan tietämätön lapsi (harjoittelija) myi minulle 25 sentillä kolmen euron sijasta. I thank you :D
Seuraava minun ja Myntan pysähdyspaikka oli Arnold`s <3

(nomnomnomnlakritsidonitsia) Tämän ihanuuden jälkeen parivaljakko kierteli vähän ympäriinsä ja toinen heistä joutui jättämään toisen aivan yksin kauppahyllyjen väliin.
Bussissa hihittelimme Blessin kanssa :D Ihanista sattumista johtuen Blessi vierailikin luonani jonkin aikaa, jei! Piiitkällä matkalla pysäkiltä kirkkaan violetille talolle viihdytimme itseämme ottamalla kuvia :D

Vähän tälläisiä, mut mun puhelin on ahne eikä anna Dolorekselle niitä x)

Vähän istuskeltuamme ja juotuamme teetä, Blessiä tultiin hakemaan ja jäin yksin... mutten kovin pitkäksi aikaa! Pian rajantakainen ystäväni soitti minulle skypellä :D Puhuimme ja tööväilimme toisiamme pitkään.. puolitoista tuntia x) Saimme vaihdettua kaikki kuulumiset stalkkereista kampaamoihin ja etelänmatkoista ruokaan :D Lukiessani ihan kivaa englantia, kirjoittelin viestejä rakkaan ystäväni, Nepan, kanssa <3 Kokeeseenluvun jälkeen minulle jäi aikaa jopa postaukseen! :O Hyvä minä! :D Huomenna Pedrinakseen ahhh! <3
Nyt toivotan teille, ihanimmat stalkkerini, hyvää yötä ja kummallisia unia!

Pusulla: Kaikki :*

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti