keskiviikko 30. toukokuuta 2012

Ylitsevuotava vapauden tunne

Nooralla ja Karilla oli funfun! :3 Totottiin ja mussutettiin raveissa hamppareita ja ranskiksia ("kävelen koko ajan lihojen päällä"), leivottiin hieman surumielinen juustokakku, katsottiin Captain America ja tuijoteltiin Euroviisuja namutellen pizzoilla :> Olin ylpeä siitä, että olen puoliksi venäläinen Бурановские бабушки:en esiintyessä ja siitä, että olen puoliksi suomalainen, kun Lordi ilmoitti suomen äänistyksistä :D
  Aamulla söimme täytekakkua ja sää oli iiihanan lämmin :) Lähdettiin Alinan kanssa kotiin joskus siinä aamupäivällä ja minulla oli tarkoituksena lukea koko päivän enkkua... :__D Ei se kyllä haitannut, etten lukenun ihan koko päivää x)
Namnamtäytekakkua <3
THE purkkapallopurkki :3

  Tänään mulla oli TÄMÄN LUKUVUODEN VIIMEINEN  KOE! <3 AAAAHAHAAA! I`M FREE! :D Juhlistettiin asiaa Pedrinaksessa :) Myöhemmin kiertelin kaupungilla ja ostin kivan purkin purkkapalloja :3 Kahvipuussa join ihanaa mustaa kiiwi-rommi-teetä <3
Ostin tämän viime viikolla :D

Tänänhetkinen tilani ja ulkonäköni :_D
  Ajattelin ensin laittaa myös kuvan uudesta namuvärisestä, Mc Queen-tyylisestä t-paidasta, mutta melkein kaikki on jo nähnyt sen x)
  Haluan jo Italiaan! :) Toivottavasti siellä, minne mä meen, ei ollut maanjäristyksiä :/  Tänään jo seikkailin Pisassa Google Mapsissa ja suunnittelin tuliaisia :D
  Huomenna on vapaapäivä <3
  With love, Kaikki :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti