keskiviikko 19. syyskuuta 2012

Marzipan Pug

Nyt on vähän myöhä, mutta mun on pitänyt kirjoittaa tänne jo kauan joten uhraan kallit yöuneni :) Tällä hetkellä kaikista haisuleistani huolimatta minulla on hyvä mieli :) Tänään kirjoitin Rachelelle kortin, jonka vien postilaatikkoon huomenna, käytin mun ja Mintun BFF-pöllökorua ja hymyilytti ja ikävöin, katsoin Gleen kakkoskauden loppuun ja oli ihanaa, söin Angry birds-karkkeja, join teetä, katsoin Tohtoria, ostin sukkia :)
  Viikonloppu oli jännää :D Oli pizzaa, leffaa Alinan kanssa, hieno valokuvasessio metsässä Karin ja Nooran kanssa, Alajärven reissu, jolla sain tavata melkein kaikki sukulaiseni ja Lucani <3
  Nyt en vielä oikein osaa sulatella sitä seikkaa, että minulla on koeviikko ensi viikolla, mutta ehkä se on hyvä näin :)
  Kuvat kertovat kuulumisistani enemmän, kuin tuhat sanaa:

Viime viikon rusettikynnet :)

Koulun kahvilan donitsi :P
Minä ja suloinen Luca-pullani <3

Meikkaa meikkaa :D

Kariii :)

I will come  for you in the dead of night!

Jaaa...

Yhteiskuvah :)
Maatushka-Noora :))






Ajateltiin myydä noi kuvat Kalevalalle mainoksiks :D

Mukava koira bussissa :)

Saksalaisia marsipaanikarkkia NAM <3

Minä tänään :)
With a hug: Muireen <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti